reede, juuni 13, 2008

Smilers vs The Sun

Seoses Centrumi uue DP tegemisega olime me mõlemad eile Rihoga jälle Viljandis. Plaanisime juba hommikul enne äraminekut, et kui õhtul peaks olema ilus ilm, siis läheme Smilers/The Suni kontserdile. Päeva ajal küll sadas ja oli üsna trööstitud, kuid õhtuks ilm selgines ning kontsert jäi plaani.
Kohale jõudes oli Smilers just alustanud. Võtsime omale koha ühel künkal, enne õiget nõlva, kus oli väga hea vaade ja heli. Üleüldse oli rahvast natuke vähe võitu. Mitte, et plats tühi oleks olnud, kuid ma olen seal olnud ka kontserdil kus võiks öelda, et on poole rohkem inimesi.
Smilersi lood olid vanad hitid. Võttis jala tatsuma ja mõnusalt kaasa laulma. Isegi Rihol tuli paar karu häält kurgust välja. Kui Smilers peale tunniajast esitust lõpetas, olin juba otsustanud, et kontsert on ennast minu jaoks ära tasunud. Peale Smilersti tuli lavale The Sun. No sorry, aga nad jäid Smilersile alla. Esimene lugu, mis nad esitasid oli ikka väga kotis. Heli ei kõlvanud kohe üldse. Ei instrumentaal kui ka vokaal. Ma ei saa aru, mis neil valesti oli, aga sellist mõnusat fiilingut nende esitusest ei tekkinud.
Kui enne kontserdit arvasin, et eks põhi tegijaks saab ikka Padar and the Sun, siis peale kontserdid olin õnnelik, et alustavaks bändiks oli Smilers, sest muidu võib-olla polekski viitsinud neid ootama jääda. Sest pole midagi teha, The Suni esitust me lõpuni kuulama ei jäänud. Nad suutsid küll iga looga oma heli paremaks keerata, kuid mõnus feeling nende etteastest jäi minul vähemalt saamata.

Kommentaare ei ole: