esmaspäev, aprill 07, 2008

Riho jõudis koju ja selle aasta esimene grill

Eile jõudis Riho Egiptusest surfamast tagasi. JEPPIII!!!! Oli ennast ikka väga ära päevitanud või noh- nägu oli nagu oleks palju porgandikreemi ebaühtlaselt peale pannud ja keha oli suht koht tulipunane, sest ta unustas päevitades kaitsekreemi panna.
Jama tema saabumisega oli muidugi see, et lennuk, millega ta tuli, jõudis pool tundi varem kohale. Ma jälgisin küll netist mis nende lendudega reaalajas toimub, kuid tema lennu kohta info puudus, kuni hetkeni, mil lõi ette teksti ”maandumas”. No ma hakkasin siis kohe kiirelt lennujaama poole kihutama, aga kahjuks pidi ta mind ikka natuke aega oma kohvri otsas ootama.

Kodus ootasidid teda juba minu ema ja vanaema (vanaisa tuli minuga lennujaama kaasa). Seal toimusid meil suured ümberkorraldused putkamajanduses. Nimelt on meil hoovipeal juba algusest saati üks caravan kus siis külalised ööbida saavad. Nüüd aga vahetas ema selle caravani välja. Ma ei tea mingite lisavidinate pärast- kütmissüsteem vms.



Samal ajal kui pooled meist putkadega tegelesid, palusin Rihol grill hoiupaigast välja tuua. Juba tükk aega olen poes ringi käies suud vesistanud ja oodanud, millal see grillihooaeg lõpuks pihta hakkab. Nüüd ta siis hakkas :)







Kui nüüd vaadata oma selle nädala ToDo listi, siis olin tegelikult täitsa tubli.

Plaanis oli:
• Käia kinos- TEHTUD! Vaatasin küll teist filmi, kui alguses mõtlesin, aga vahet ju pole
• Kududa kampsun- kampsunini veel ei jõudnud, kuid varada, lõng ja kudumisvõtted selged. Seega peaaegu TEHTUD!
• Käia joogas- TEHTUD!
• Lugeda Don Quijotet- vot seda igavat raamatut ma küll ei suutnud kätte võtta ja ilmselt ei võta ka. Lähen vaatan seda balletti siis lihtsalt kui ilusat tantus, mitte mingit stoorit.
• Küpsetada muffineid- TEHTUD!
• Pesta pesu ja koristada- TEHTUD!
• Vaadata Sõpru- Nüüd on ju 3 eesti kanalit juures ning puht juhuslikult näitab kanal 11 iga argipäeva õhtul Sõprade esimest hooaega. Seega TEHTUD!
• Pildid veebi panna- vot sellega ma ei jõundud tegeleda, kuid selle eest puhusin elu sisse oma blogile
• Käia juuksuris- ja juuksuri aega ma ka ei pannud KUID panin omale hambaarsti aja, mis on tegelikult veel suurem eneseületus.

1 kommentaar:

lares ütles ...

e0x11u7c06 c8b24y6z43 x5g53i2y94 q7j29f2f83 y0j58q7f83 r7t87e2y49