neljapäev, aprill 24, 2008

Kreisi Raadio 15a juubelituur- Estonia

Nagu ikka tulevad üldiselt kõik jõulud, sünnipäevad, valentinipäev jm tähtpäevad milleks on vaja ettevalmistuda üllatusena ning kui tähtis päev käes, pole ei luuletused peas ega sobivat. Selle aasta sõbrapäevaks oli mul aga aega natuke mõelda ja otsustasin lõpuks, et ostan meile Rihoga Kreisi Raadio 15a juubelituuri piletid. Etendus ise toimus aga läinud pühapäeval Estonias.
Ega ma ei julenud eriti sealt midagi loota, sest viimasel ajal on Kreisi Raadio mehed ainult pettumust valmistanud. Tundub, et nad ei viitsi enam midagi uut välja mõelda ja tahavad ainult vana rasva peal liugu lasta. Õnneks osutusid minu kartused täiesti asjatuks. Show oli ikka väga vinge. Tõesti ma naersin nii, et kõht kõveras ja ma olin tõsiselt sunnitud vaheajal vetsu jooksma, sest muidu oleksid teises vaatused tilgad püksis olnud :D
Alles oli jäetud mõningaid vanu tegelasi, aga nende kõrvale oli ka uusi karaktereid toodud. Minu lemmikuks oli siiski Aleks Ström, kes demonstreeris meile kuidas ta oli just hetk tagasi andndu koolitust ETV ilma tutvustajatele. Samuti olid väga vaimukad maadevahetajatest maskides mehed. Kogu maailm pöörati täiesti segi. Kokku liideti India ja Brasiili, USA ja Austraalia, Eesti toodi vahemere äärde ja naabriteks jäid Prantsusmaa, Austria ja Tai. Venemaa lükati vabsee Arktikasse.
Kihvt on ka see, et nad ikkagi suhteliselt palju improviseerivad laval ning ma olen täiesti kindel, et kui nüüd sellest tuurist Tartus salvestatud DVD osta, siis seal on peal hoopis teised naljad. On küll juba 15 aastat ajast kui nad alustasid ning vahepeal väike mõõngi üle elatud, kuid hetkel võib küll öelda, et nad on sama sõiduvees kui siis kui alustasid. Lahedad vennad!

Kommentaare ei ole: