kolmapäev, aprill 16, 2008

Arstil käidud

Esmaspäeval käisin Medicoveris igakuises kontrollis. Nagu ikka: mõõdeti, kaaluti ja kuulati tita südamelööke. Kaaluiive selleks hetkeks (28+5) oli võrreldes eelmise külastusega 2,8 kg ja üldse kokku 7,8kg, EPK 26cm. Tundub, et oma kaaluga jään vist ikka normi piiresse. Arsti sõnul on normaalne maksimaalselt juurde võtta kuni 15kg. Mul siis 2 ja pool kuud veel jäänud ning tõsiselt loodan, et ei pea hiljem nende lisakilodega vett ja vilet nägema. Mitte et ma hetkel dieedil oleksin, aga noh natuke ikka jägin küll mida ma millal suhu pistan.
See on ikkga sõnuseletamatu rahu ja õnne tunne kui tuled arsti juurest teadmisega, et kõik on korras.

Ja siis käisin ma esmaspäeval ka oma perearsti juures. Nimelt olen ma olnud niivõrd hoolimatu, et olen kuskil saanud natuke kevadist külma, mille tagajärjel mul reede õhtul kurk väga kibedaks läks. Esaspäeval selgus aga, et mul juba plekid kurku tekkinud ning ka suht suur nohu tekkinud. Kuna aga minu olukorras ei ole mõtekas kohe üldlevinud antibiootikume peale panna, võttis arst mul kurgust proovi, et teha bakterite külv. Senikauaks kui konkreetsed tulemused teada, olen aga looduslikel ravimitel (sidrun, mesi, jõhvikad jne) ja istun kodus.

Eile käisin aga hambaarstil. Kuna eelmine kord istusin hambaarsti toolis 2005 aastal, mõtlesin küll, et nüüd tuleb kõigepealt raviplaan koostada ja siis hakkab see iganädalane puurimine pihta. Pidasime siin Rihoga juba plaani, et ta paneb ka hambaarstile aja ja siis on moraalselt kergem koos see asi ära teha. Aga võta näpust. Leiti ainult üks väike augukene, mis kohe ka ära parandati ja ongi selleks korraks kõik.
Nüüd on muidugi oht, et Riho ei leiagi teed hambaarsti juurde üles. Kui ma just ise tema eest seda kõnet ei tee :P

Kommentaare ei ole: