reede, september 05, 2008

Võimlemine Arcticus

Eile käisime me Arcitc Spordis võimlemas. Siiani olime me võimelnud ainult Pelgus, aga uudishimust oleme me juba ammu tahtnud teada mida ja kuidas kuskil mujal tehakse.
Tõsi, suht teist moodi oli seal. Positiivne oli see, et ruum oli suurem ja avaram, kohe kordades suurem ja titasid korraga võimlemas kordades vähem. Meie tunnis oli ainult kolm titat ning kokku võetakse ühte tundi kuni kaheksa titat. Tore oli ka see, et massaas oli hoopis teist moodi ja sai uusi võtted õppida. Mis aga ei meeldinud oli see, et õpetaja ei sümpatiseerinud mulle nii palju kui Pelgus. Ei teagi mis mulle tema juures ei meeldinud, tundus natuke selline pehmeke ja ma ei teagi. Veel ei meeldinud mulle see, et tund oli kuskil 10min lühem ja see, et puudus füüsiline osa emmedele ning sotsiaalne osa tibudele. Ning hind on Arcticus kallim kui Pelgus.
Sellele kõigele vaatamata olen ma otsustanud esialgu seal siiski edasi käia. Hetkel plaanin käia ühe korra nädalas Pelgus ja ühe korra nädalas Arcticus. Eks siis hiljem näeb mis sest teemast saab

Kommentaare ei ole: