reede, september 19, 2008

beebikino vol2

nii, kuna ma eelmine kord piletitest ilma jäin, siis panin juba varakult kalendirsse kirja millal sepembri beebikino piletid müüki tulevad. Ja oh seda õnne, saingi veel paari üksiku vaba koha vahel valida ning seansile pileti ostetud.
Film oli muidugi suht koht mõttetud- the House Bunny ehk Ühikajänku. Mingi Playboy tibist, kes saab 27 ja on siis nii vana, et peab Playboy mansionist välja kolima ning kuidas ta siis maailma parandama hakkab.
Hoopis põnevam oli vaadata mis seal muidu ümberringi toimus. Ikka tõeline tittede armaada oli kohal. kes mängis kuskil põrandal, kes jooksis niisama ringi, kes sõi, kes karjus jne. Ütleme nii, et kui mul tibu paarkorda häält tõstis siis ei tundnud ma absoluutselt mingit piinlikkust.
Aga samas oli see jällegi tore vaheldus, sest ega lapsega ikka väga kinos käia ei saa. Ja ma olen suht kindel, et läheb järgmine kord jälle, mis sest et film on ilmselt nii nagu ta on ja ega seda nii kui nii eriti süvenenult vaadata ei saa.

Kommentaare ei ole: