teisipäev, september 02, 2008

Meie toimetused

Oleme tibuga ühed toimetajad küll. Kohe üldse ei saa kodus püsida.
Lisaks sellele, et meil 4x nädalas trenn on, otsin ma kuidagi mitte tahtlikult alati veel asjaajamisi. Kui tavaliselt lahkume kodunt pool kaksteist, siis ega enne kolme ikka koju ei jõua. Täna aga tulime lausa kell 18 ja võimlema vabsee ei jõudndu.
Mis me siis tegime:
kõigepealt alustasime oma tuuri K-projektist. Läksime sinna ja ühinesime teistega lõunalauas. Lisaks jutustamisele viisin neile ka tomateid ja tüdrukud said tibuga mängida.
Seejärel läksime Foorumi keskusesse. Mitte shoppama, aga tibule ja endale uut passi tegema. Nimelt asub seal nüüd Kodakondsus- ja Migratsiooniameti Harju osakond.
Tegelikult ei pea enne 15 eluaastat omama muud dokumenti kui sünnitunnistus, kuid kuna mul niikuinii plaan millalgi tibuga reisile minna, siis parem need asjad juba varakult korda ajada.
Siis helistasin ma oma linna vanaemale ja küsisin, et kas ta on kodus. Mõtlesin, et läheks käiks tema juurest ka läbi ja ajaks veits juttu. Väikesest lobisemiset kujunes kahe ja poole tunnine teejoomine.
Teel koju põikasime veel Rocca al Mare keskusest läbi. ostsime veits süüa, külastasime kohvipoodi ja uudistasime astelpaju loodustooteid.
Koju jõudes on tibu tavaliselt suht väsinud ja põõnab mõned tunnid vankris magada. Mis jätab mul natkue aega ka koduseid toimetusi teha.
Seega on meil ikka suht sisutihedad päevad, aga mulle meeldib kui kodust väja saab ja tundub, et ka tibule tegusad päevad sobivad

Kommentaare ei ole: