kolmapäev, mai 14, 2008

UH 32+

7. mail käisime rihoga kuulsa dr Šhoisi juures 3D UH tegemas. Ootused olid päris suured, sest kõik muutkui aina kiidavad teda. Mõtlesime, et laseme titast teha omale DVD ja laseme kindlasti ka sugu üle kontrollida. Rasedus oli selleks hetkeks 32+ ning selleks ajaks peaks juba kõik näha olema.
UH kestis kokku üsna kaua- ligi pool tundi. Arstina tundus Šhois tõesti suht kompetentne olevat. Kontrollis üle kõik organid ja vere liikumise suuna. Vaatas ka platsenta ja lapse omavahlist vereülekannet. Samuti saime kinnitust, et tulemas on ikkagi väike tüdrukukene. Kaaluks ütles Šhois minu üllatuseks 1862g. Poleks uskunud, et ta juba nii suur on.
Mis mind aga häiris oli arsti üldine olemus. Rääkis nii vaiksel häälel ja kogu käitumine oli väga flegmaatiline. Kui pärast Riholt autos küsisin, et mis ta arstist arvas, siis ta ütles, et tundus sama. Kahju oli ka sellest, et me ei saanud DVD-d, sest tita oli seljaga üles poole ning sinna poleks midagi erilist peale jäänud. Isegi nägu nägime ainult osade kaupa, rääkimata sellest et näha teda näppu imemas, pissimas või niisama tramburaitamas. Samuti jäi mind painama nabanüüri küsimus. Nimelt tahtsin teada ega ta omale suure keerutamisega seda kuhugi ümber kaela, käe või jala pole mässinud. Sest ta tõesti on vahest ikka väga aktiivne mul seal kõhus. Vastuseks sain aga, et seda arstid põhimõtteliselt ei ütle. Et rasedal naisel pole vaja selle üle muretseda ja oma pead murda. Ausalt öeldes pani selline vastus mind just muretsema. Eriti veel kuna minu mälatamist mööda kui mu töökaaslane seal UH-d lasi teha, siis talle küll öeldi, et nabanöör ei ole kuskil ümber keha. Ei tea.
Igastahes ütles mulle mu oma arst, et tahab järgmine visiit, mis on siis 02.06 vaadata UH-ga palju tita kaalub. Eks ma küsin siis talt seda sama nabanööri küsimust ja eks siis näe mis ta vastab. Seniks üritan ise aga kõike nii rahulikult võtta kui võimalik ja viimaks ka kodus olemist nautima hakata.

Kommentaare ei ole: