kolmapäev, mai 14, 2008

Forgetting Sarah Marshall

Nädal tagasi käisime Liina, Maria, Kaja, Puu-Pireti ja Indrekuga kinos vaatamas pesuehtsat naistekat Forgetting Sarah Marshall ehk Unusta Sarah Marshall. Olin varem trailerit näinud ja ma kohe üldse ei oodanud sellest filmist mitte kui midagi. Lisaks kahtlustasin, et kuna peategelane mängib Veronica Marsi, siis hakkab see filmi tegelaskuju minu silmis rikkuma.
Ütleme nii, et mul oli natuke õigus ja natuke ei olnud ka. Esiteks oli film tõesti nagu ma eeldasin vääga labane. Aga kuna ta oli natuke üle vindi keeratult labane, siis tegelikult ta isegi meeldis mulle. Teiseks tundus tõesti terve filmi, et peategelane on hoopis Veronica Mars, kuid see ei häirinud üldse. Kõige rohkem häirisid alasti tseenid. Oleksid siis ilusad mehed end paljaks võtndu, no ei. Ja no muidugi sellist meest nagu meespeategelena ei ole ju tegelikult olemas. Kohati tekkis tunne nagu tüüp oleks koguaeg mingite rahustite all.
Aga muidu oli film täitsa ok. Kui on tuju midagi suht mõttetut vaadata ja labaste naljade üle naerda, siis miks mitte.

Kommentaare ei ole: