neljapäev, mai 08, 2008

Kodus

Olen praeguseks kodus olnud juba üle nädala. Viimane tööpäev oli eelmine esmaspäev. Aga tegelikult ei ole see mulle veel kohale jõudnud, et mul ei ole ikka väääga pikka aega enam mingit asja K-Projekti kontorisse. Hetkel on lihtsalt nii palju tegemist olnud, et aeg on lennanud ülehelikiirusega ja pole jõudndu sellele veel mõelda.

Teisipäeva õhtul tulid mulle töökaaslased külla
Kolmapäeva õhtul käisime Indreku sünnipäeval
Neljapäev-Pühapäev olime BESTi GA-l Pärnus
Esmaspäeval olime Viljandis
Teisipäeval olid meil külas Rumeenia tuttavad Pedro ja Eugenia Dobrescu
Kolmapäeval käisime külas Liinal ja Priidul, kus oli veel teisigi sõpru kohal
Jne
Täna pean joonistama mingeid plaane
Homme läheme sünnipäevale
....

Võimalik, et ma kuidagi alateadlikult üritan vältida tunnet, nagu oleksin kogu ülejäänud maailmast välja lõigatud. Sest olgem ausad, viimane nädal õhtuti kontori koridorides käies oli meeleolu suhteliselt nukker. Suur osa mu elust on viimased 2,5 aastat käinud Ahtri 6 Admirali majas. Nii naljakas kui see ka ei ole, aga töölt ära minnes tundsin kui koduseks on kogu see kontor ja argipäeva möll seal mulle saanud.
Samas eks ole alati millegi muutus natuke raske. Ja küll ma oma uue elukorraldusega ka harjun. Ma ju nii pikalt tegelt ootasin, millal saaks juba koju jääda. Ning loomulikult kui tita juba sündinud on ega siis ei ole enam aega üldse millelegi muule mõelda. Vist.



Rohkem pilte vaata siit

Kommentaare ei ole: