teisipäev, märts 03, 2009

Pulmadeks saab terveks

No on ju selline ütlus, et pulmadeks saab terveks! Täna hommikul juhtus midagi, mis paneb mõtlema, et selle lause taga on võibolla isegi väike magic.
Nimelt kadus mul oktoobris Türgis käies üks lääts silma ära. Otsisime kohe hotelli arsti üles ja käisime ka sealses prillipoes, kuid kõik väitsid, et see ei ole võimalik ja ju ta lihtsalt kukkus maha. Türgist koju jõudes panin kohe Medicoverisse silmaarstile aja ja ka sealne vastus oli, et silm on puhas ja rahulik ?!?
Samas on mul pärat seda aeg ajalt hommikul üles ärgates valge loor silmal ees ning üsna palju ajab mingit lima. Ja mis siis täna hommikul dussiall toimus. Nimetatud silmal hakkas jälle valge kiht ette tekkima ja natuke silma hõõrudes sain sealt kätte juba 4 kuud kadunud läätse!
Vot nii moodi. Tuleb ikka ennst usaldada. Ma oli jummala kindel, et see lääts mul silma taha kadus, aga kuna kõik kolm silmatohtrit väitsid, et see ei ole võimalik jne, siis ma lõpuks lihtsalt loobusin. Kokkuvõttes õnnelikult lõppenud lugu ning tõesti: pulmadeks saab terveks :D