neljapäev, märts 12, 2009

preilist sai proua :D

Jällegi on viimasest sissekandest üsna pikk vahe sisse jäänud. Kuid seda täitsa õigustatult. Mitte, et midagi poleks sellel ajal juhtunud, vaid väga palju on juhtunud ning see kõik on nõudnud aega seedimiseks.
Nimelt muutus möödunud laupäeval minu preili Õuna staatus proua Maisa staatusesse. Jah, lõpuks on asjad meil Rihoga nii kaugel, et oleme täitsa ametlikult üks perekond. Imelik on see, et tegelikult läheb ju elu täitsa sama moodi edasi (kui mitte arvestada kahe tuludeklaratsiooni asemel ühte deklaratsiooni), kuid ikkagi on teine tunne sees. ma ei oleks uskunud, et see samm mind asjadele teise pilguga vaatama paneb. ei uskunud seda kuni nädal enne pulmi. Mitte, et poleks tahtnud abielluda, kuid siis hakkas kohale jõudma kogu selle teema tõsidus ning lõplikkus. Selgelt on mul veel meeles laupäeva hommik. Päike paistis kõrgelt, lumi oli maas ja me sõitsime Riinaga hotelli juuksurisse ja meiki. Kuigi ma teadsin mida ma tahan, olid ikkagi sees siuksed imelikud vastakad tunded. Tegelikult on mul hea meel, et ma seda kõike nii moodi üle elasin. See tähendab, et kuigi me oleme Rihgoa juba 7 aastat koos olnud, suhtusin ma meie abiellumisse täie tõsidusega. Ja mul on tegelikult ka hea meel selle üle.

Veel meeldis mulle väga, et me kogu peo ettevalmistusprotsessist võimalikult palju osa võtsime. Alustades kutsetest, ametite südemekestest kuni pruudipärjani välja. Algul oli selle ajendiks muidugi mõte kokku hoida, kuid nüüd on meile ka peole eelnevast palju mälestusi järgi. Ning kuna käed lõid organiseerimises külge ka Riho ema, ja minu ema ning vanaema, siis on meil teinekord kindlasti väga tore seda kõike koos mõnel koosviibimisel meenutada.

Ning muidugi suur aitäh kõigile abistamast!





Peetri tehtud peo pilte saab vaadata aadressilt http://www.labus.ee/pildid/Helen%20ja%20Riho/index.html
Kasutaja: Maisanoored
Salasõna: seitse

3 kommentaari:

Angeli ütles ...

Vaga kaunid pildid on jäädvustatud Teie tähtsast päevast :)
Õnne Teie perele!

Angeli ja Rain

BlondVist ütles ...

näedsasiis ... tasub mul ainult nädalaks Eestist ära olla ... mis kõik ära tehakse :)

Igatahes ... Hurraa, hurraaaa, hurraaaaa .... Õnned ja Päikesed!

jasonbob ütles ...

air jordan shoes
kevin durant shoes
jordan 13
golden gooses
lebron shoes
timberland boots
jordan 4
yeezy 500
nike shox for women
air max 2017
xiaofang20191214