teisipäev, märts 17, 2009

Operatsioon "Valküür"

Lõpuks saime vaadatu kaua oodatud filmi Valküür. Me oleme Rihoga juba kolm korda proovinud seda vaatama minna, aga koguaeg on mingi jama vahele tulnud. Kuid film tasus ennast oodata! VÄGA HEA FILM oli, vähemalt minu arvates :D
Rihole seevastu ei meeldinud eriti, aga see ei loe :D Minu jaoks oli kõik koguaeg nii pingeline, et ma lihtsalt ei suutnud vahepeal vaadata. Ei juhtu just eriti paljude filmidega, kui ekraanil on täielik vaikus, aga mina vaatan filmi läbi sõrmede, sest kõik on viimse vindini kruvitud. Riho jaoks olid need pausid igavad ja võibolla paljude teiste jaoks ka, kuid minu meelest oli see üks väga hästi tehtud film. Kuigi tegemist on tõsielul põhineva filmiga ning me kõik ju teame kuidas natsi Saksamaa tegelikult kukutati, siis ikkagi lootsin ma et see film lõppeb hästi ja krt kui ta lõppude lõppuks ei lõppenud hästi, mul oli ikkagi tunne, et olin üht hea tsenaariumi ja hästi näideldud filmi vaadanud!

Kommentaare ei ole: