laupäev, veebruar 14, 2009

Turismimess

Eile tuli mul ema ootamatult Tallinna ja otsustasime koos turismimessile minna. Talle meeldib lihtsalt palju reisida (ülla, ülla :D) ja mina tahtsin potensiaalset pulmareisi vaadata.
Kokkuvõtteks võin öelda, et täitsa mõttetu ettevõtmine. Kui midagi enda rahustuseks öelda, siis seda, et nüüd ma tean, et ei jäänud millestki ilma :D
Suured sooduspakkumised, mis olid välja kuulutatud, olid tegelikult kas otsas või neid lihtsalt ikkagi ei olnud. Paljudes boxides oli mitu inimest, aga kui midagi küsida, siis ei teadnud keegi mitte midagi. Ilmselt siis lihtsalt kellegi sõbrannad ja sõbrad. Ja rahvast oli ikka väga palju, mis tähendas, et need vähesed, kes midagi teadsi olid täiesti hõivatud ning neile olid ikka mega pikad sabad.
Ning kui see pikk saba ära seista, siis hinnad olid ikkagi üsna kallid. Nii et jääme ikkagi viimasehetke pakkumisele lootma, sest me ei pea tõesti pool aastat ette kuupäeva täpsusega midagi paika saama. mina olen ju koguaeg kodus ning Riho saab ka ilmselt pea igal ajal tulla kui talle öelda orienteeruv aeg millal umbes valvel olla :P

Ühesõnaga kui keegi plaanib veel messile minna, siis mina küll ei kujuta ette mida ägedat sealt leida võiks!

Kommentaare ei ole: