kolmapäev, veebruar 04, 2009

eff, taff ja aff

Reedel oli suur kolmik sünna Webmedia ruumides. Eelmine sünnipäev olime me välismaal, kuid see aasta panime kohe peale kutse saamist kalendrisse kirja.
Pidu oli väga lahe. kahe baari, mitmete toidulaudade ja värvikate esinejatega. Natuke saime ka vanainimese kombel jalga keerutada ja kontori köögis tüdrukutega viimaseid uudiseidki vahetada. Kuid eriti pikaks see pidu mul ei jäänud. Kui õhtu hakkas kell 21 ja peole jõudsime 21.30, siis juba 00.30 olin ma kodus tagasi, sest Kirke-Liis ei olnud kohe mitte kuidagi nõus tervet õhtut minu emaga mööda saatma. iroonia oli muidugi selles, et kui ma koju jõudsin, oli laps just magama jäänud. Aga enne seda oli ta ikka väga suurt lärmi löönud ja pole ju mõtet last piinata.
Kahjuks tuleb nüüd vist ilma lapseta väljakäimistel väike kriips peale tõmmata, sest ta hakkab juba väga selgelt aru saama kui mind ei ole.
Järgmine õhtu on meil 28.märts BESTi alumni üritus kuhu ma kindlasiti minna tahan. Eks siis näis mis selleks ajaks välja mõtleme.

PS! ning muidugi loodan ma salaja, et meil leidub siiski sõpru, kes tahavad meiega üht viimast vallaliste õhtut pidada, kuid mis sellel ajal tibust saab, on küll raske ette öelda.

Kommentaare ei ole: