neljapäev, november 06, 2008

"Burn After Reading"

Eelmine nädal oli koolivaheaeg. See tähendas, et mu isa oli terve nädala linnas. Nii siis leppisimegi kokku, et läheme kolmapäeval kinno. Tänu nimekatele näitlejatele sai filmiks valitud must komöödia "Burn After Reading".
Mis ma oskan öelda- tõisiselt HEA FILM! Ei olnud absoluutselt selline traditsiooniline kinofilm, aga mulle niiiii meeldis. Minu meelest kuidagi nii eluline ja samas natuke mõru-magusalt ülevindi keeratud. Isale ka meeldis. Ja kui ma Liinaga sellest põgusalt rääkisin, siis talle ka meeldis.
Aga kui nii erineva taustaga inimestele meeldib, kas siis võib äkki öelda, et tegu on massidele suunatud meelelahutusega. Imelik, sest filmi vaadates ei teki üldse sellist tunnet. Aga äkki see ongi siis kuidagi alateadvust manipuleeriv film. Oh ei tea. Ma parem ei filosofeeri, vaid vaataks hea meelega veel korra seda head filmi.

Kommentaare ei ole: