teisipäev, juuli 22, 2008

K-Projekti suvepäevad

Reede ja laupäev olime K-Projekti suvepäevadel Haanjamehe talus. Väga vahva koht. Eelmine aasta oli meil seal K-Projekti survival, kus olid ikka väga lahedad ülesanded. Meeldejäävaim nendest oli Suure Munamäe tornist mägironimisvarustusega alla tulemine. Ma ütleks, et see on senini minu suurim eneseületus. Seekord munamäe jalamil olles tekkis tahtmatult mõte, et läheks vaataks korra sealt tornist alla, aga kuna me ei viitsinud turvahälliga neid treppe käia, siis jäi see käik järgmistesse aastatesse.
Lahe oli see, et suvepäevad olid mõeldud koos peredega. Lapsi oli tõesti väga palju kaasa võetud. Ma arvan, et lapsi oli peaaegu samapalju kui täiskasvanuid ja kõik olid koolieelikud! Meie Kirke-Liis oli muidugi kõige pisem, kuid järgmine aasta on tal seal kindlasti juba mitu sõpra ja sõbrannat kellega koos mängida.
Tegevuskava oli ka täitsa ok. Kolmekümmend inimest sai osa võtta reedesest väikesest survivalist (3x10 inimest), teised aga tsillisid niisama taluhoovis. Ilm oli mõlemal päeval väga hea, mistõttu said kõik üritust täiel rinnal nautida. Õhtuks oli esinema kutsutud Merle Palmiste, kes pidi etendama „Ürgnaist”. Esiteks jäi ta kuskil 2 tundi hiljaks ja teiseks oli etenduse esimene pool minu meelest labane. Võibolla kui ma oleks ka mõnuga veini limpsinud nagu teised, sest vein oli meil tasuta, oleksin suutnud natuke rohkem seda nalja tabada, aga kuna ma olin täiesti kaine, siis kõige paremat muljet ta mulle ei jätnud.
Laupäev oli samuti täiesti tsill ning lisaks sai igaüks ennast proovile panna kastiladumises, karkudega kõndimises, kummi venitamises ja valetpidi keerava lenksuga rattaga sõitmises.
Peale lõunasööki pakiti asjad kokku ja hakati koju minema.
Meie Rihoga otsustasime, et läheme Viljandi, sest esmaspäeval oli niikuinii Rihol Viljandis vaja tööasju ajada. Teel Viljandi põikasime läbi ka Sangaste lossist, kus siis tutvusime jälle tükikese Eestimaa ajalooga ning õhtuks jõudsime kõik kolmekesi rõõmsalt Riho ema juurde.
Väga mõnus rahulik ja lastesõbralik üritus oli. Ei teagi kas hakkame natuke vanaks jääma  või on see Kirke-Liisist tingitud, kuid mulle tõesti meeldib selline üritus rohkem kui seni harjunud erinevad noortepeod!



rohkem pilte vaata siit

Kommentaare ei ole: