neljapäev, november 11, 2010

Teater Viljandis

Nädalavahetusel olime Viljandis. Riho ema kuulub Lions klubisse ja neil oli oma liikmetele ja nende peredele üleriigiline teatrikülastus organiseeritud.
Etendus oli tõesti naljakas. Ma ei mäleta mis selle pealkiri oli aga mingi Euroopa Liidu kamm seal käis. Õnneks oleme meie Rihoga sellised teatrikülastajad, et me ei tahagi, et teater meie elule uue mõtte annaks. Me tahamegi minna ja lihtsalt lõõgastuda. Seda see etendus ka pakkus. Esimese vaatuse lõpuks olin ma nii palju juba naernud, et ma kartsin et pean vaikselt sünnitama minema :) Teine vaatus oli õnneks rahulikum, kuid siiski üsna ok!
Kirke läks aga selleks ajaks hoopis Tiidu juurde. JÄlle uus asi meie jaoks. Tiidul oli kohal ka Kadri ja Katariina ning tüdrukud olid terve õhtu ilusti mängunud. Katariina ja Kirke vanusevahe on 2,5 aastat ja igastahes tegevust neil teineteisega koos leidus.
Nüüd on Kirkel juba kaks kohalikku sõbrannat- Birgita kõrvalt tänavast ja Katariina Tiidu pruudi tütar.

Muidugi käisime me ka mullivannis, pühapäevahommikusel supermõnusal jalutuskäigul ja suure tubliduse hooga sorteerisime ka oma vanad kooliasjad ära, mis juba pool aastat pappkastides meie toas seisnud on.

Kokkuvõtvalt jäin ma seekordse Viljandiskäiguga erakordselt rahule!





Kommentaare ei ole: