neljapäev, november 11, 2010

beebi2 31+4

Täna käisin jälle arstil. Vaatasin, et tegelikult eelmisest visiidist ma ei kirjutanudki, kuigi saime väga olulise info teada. Nimelt peaks Kirke omale väikese õe saama :)
Aga tänasest siis nii palju, et nelja ja poole nädalaga olen jälle 3 kg juurde võtnud :S Arst oli algul kohe natuke mõtlik, aga kuna mul kokku on tulnud 11,5 kg, siis tegelikult on kõik ok!

Jama oli suhkruga ja tänu sellele pean minema esmaspäeval uusi analüüse andma- nii veresuhkur kui ka uriin. Ise tunnen samuti, et janu on kasvanud, kuid loodame, et tegu on siiski mingi ajutise nähtusega. Kirket oodates oli mul ka üks kord suhkur uriinis, kuid järgmine kord oli kõik juba ok.

Hemoglobiini tase oli oodatust palju madalam. Kui mul kuuaega tagasi oli hemoglobiin 105 siis kirjutas arst mulle Retaferi tabletid, mida ma hoolsalt 2tk päevas võtan. Ja alati jägin, et nii enne kui pärast paari tunni jooksul poleks ka piimatooteid tarvitanud. Täna proovi andes selgus, et hetkel on hemoglobiin ainult 111 peale tõusnud. See number ei ole veel kriitiline, kuid siiski piiri peal. Seega pean rauda edasi võtma. Kuigi tahaksin lisada, et peale tablettide võtma hakkamist tunnen ma ennast nagu teine inimene. Varem oli mul alalõpmata külm ja väsimus, nüüd on mul pidevalt palav ja noh väsimust on endiselt natuke, aga mitte nii, et ei jäksa silmi lahti hoida.

Lapsega peaks kõik ilusti korras olema. Pea on juba eelmisest korrast allapoole ja kasvab ka usinasti. Minu kõhuümbermõõt oli juba 97cm! Antikehade test eelmisest korrast oli negatiivne, kuid kuna ma kuulun riskirühma, siis võetakse mult see vereproov igakord kui arstil käin. Tänase analüüsi vastused loodan järgmise nädala jooksul kätte saada.

Uus visiit arstile 6.detsember ning siis lubas arst jälle UH-ga vaadata ja uurida palju laps juba kaalub :)