reede, november 26, 2010

Mmm...päris piim

Täna käisime Kirkega Nõmme turul. Läksime, et osta päris õiget talupiima.
Idee tuli sellest, et viimasel ajal on palju kõneaineks olnud piimatoodete homogeniseerimine ja selle kahjulikkus organismile. Põhimõtteliselt ei soovitatata üldse homogeniseeritud toite süüa, mis tähendab, et suurest poest enam sobivat piimatoodet tegelikult ei leidu.
Igastahes otsustasin proovida nii öelda päris lehma piima ja ma sain ikka super maitseelamuse. Ma olin juba täitsa unustanud kuidas õige piim maitsema peab ja ma ei suuda uskuda, et olen siiani mingit piimalaadset ollust joonud :S
Hind Nõmmeturul on ka enam-vähem Ok, 10.- liiter. Poes müüakse pakipiima ju tegelikult sama hinnaga.
Hetkel olen küll talupiimast täitsa vaimustuses, eks siis näis kaua ma viitsin selle jaoks eraldi Nõmmele sõita. varem sai piima osta ka meie enda külast, alla kilomeetri kaugusel asuvast talust. Helistasin neile täna, aga nad on oma lehma ära likvideerinud. Tegelevad vaid põllusaaduste müümisega. Väga kahju, aga noh,

kel janu, sel jalad :)

Kommentaare ei ole: