reede, juuli 31, 2009

Ühendatud ürgmehed

Mingi hetk rääkis naabri Piret et Nõmme basseinides on Ühendatud Ürgmehed. Ma olin nagu kuulnud, et see on hea etendus, aga millegi pärast jäi see teema minu jaoks tahapalaanile. Siis aga kui etenduse päev kätte jõudis, jooksid kõik plaanid kuidagi nii, et meil tekkis võimalus seda vaatama minna. Oli olemas lapsehoidja, oli aega ja oli ilma.
Ütleme nii, et see oli tõesti väga hea etendus. Rohkem kui pool sellest oli täpselt meie elu kirjeldus. Mulle tundus, et meie Rihoga sõna otseses mõttes hirnusimegi kõige kõvemini naerda :D Ja no kui muidu mulle Uuspõld absoluutselt peale ei lähe, siis selles etenduses oli küll kõik täpselt nii nagu pidi!
Peale Uuspõldu tuli aga The Sun koos Marvi Vallastega lavale ja esitasid sellise rahulikuma poolse muusikabloki. Hoopis teistsuguse kui varem. Võiks öelda, et peaaegu nagu lembelaulude kontsert. Tegelikult meenutas muusika väga Eric Claptonit. Ja kui ma õigesti mäletan, siis veel Haljalas eladse oli Clapton Padari üks suuri eeskujusid.
Eks nüüd jääb siis vist veel ainult oodata, millal ta ka oma saksofoni uuesti üles otsib :P

Kommentaare ei ole: