teisipäev, mai 05, 2009

Tulevane aednik

nii, ma ka siis üle tüki aja jälle siia sattunud.
Vahepeal on muidugi sada asja juba juhtunud, aga just hetkel tulin ma esimesest aiakujunduse loengust. Hetkel tundub küll väga huvitav asi tulla. Idee selleks sain Eirelt kellel muidugi seda maad ikka tunduvalt rohkem on. Kuid sellegi poolest on ju ka väiksemate aedade kujundamisel vaja asju läbi mõelda.
Tänases tunnis joonistasime oma olemasoleva olukorra millimeeterpaberile ning koostasime nimekirja asjadest, mida ma kindlasti oma aeda tahan. Ausalt öeldes tuli see nimekiri nii pikk, et ma küll kahtlen kas mul pärast kuskil istuda ja astuda ka ruumi on! Aga selleks ju ongi vaja asju planeerida. Nii et ma ei ole veel lootust kaotanud ja usun, et ka minu aiast saab kunagi asja. Saab marju süüa ja päevitada ja on liivakast ja lillepeenar ja lehtla ja kuur ja pesukuivatusrest ja pingid istumiseks ja kiiged kiikumiseks jne :D

Kommentaare ei ole: