neljapäev, mai 07, 2009

Katsi õhtu

Enne Katrini pulma korraldasime nagu kord ja kohus ka veel viimase vallalise päeva koos sõbrannadega. Ütlen ausalt, et hoidsin teadlikult organiseerimise komiteest kõrvale, puhtast laiskusest muidugi. Kuid ürituse toimumise päeval olin igati arvestanud inimeste sõidutamise ja muude pisemate asjade korraldamisega.
Päev algas meil juuksurisalongis, kuhu Kats muideks ise omale aja oli pannud. Ja tundub, et teda seal suupistete ja veiniga vastu võttes oli ta täitsa üllatunud.





Peale juuksurit astus platsi juba meie tellitud meikar. Salongist edasi läksime kõik Fahels asuvasse fotostuudiosse. Teades Katsi ma küll kahtlesin, kui julgeid pilte seal tulla saab, aga poole sessiooin pealt kohale jõudes (ma jäin lihtsalt teepeal ummikusse), oli Kats juba korsetis :P
Peale fotoshooti kimasime Nõmme seiklusparki. Seal oli meil arvestatud kolm rada kõikidele ja viis rada Katsile. Juhtus aga nii, et Kats tegi ainult esimese raja. No polnud mõtet sundida ka kui ta tõesti kartis ja ei tahtnud seal turnida. Mina olin aga täielikus kaifis ja ma juba ei jõua oodata, millal uuesti ronima saab.
Nõmmelt viis meie tee Lagle juurde korteripeole. Laglel on muideks väga lahe kodu. Vana puumaja pool katusekorrust on mõnusalt ja lihtsalt sisustatud. Minu absoluutseks lemmikuks Lagle juures sai rippkiik, mille ma ka eile endale soetasin. Sinna oli kutsutud era baarman, kes siis jutti ainult margaritasid, mojitosid ja baileyst jäägisega segas. Taustaks mängis chill muss ja kes tahtis tantsis niisama ja kes tahtis ajas lihtsalt juttu. Vahepeal korraldas Eret ka mingeid mänge, kuid tegelikult nautisime me kõigerohkem lihtsalt niisama olemist ja heade kokteilide limpsimist. Üle tüki aja üks pidu ilma Rihota, aga sellegi poolest väga nauditav!

Kommentaare ei ole: