neljapäev, mai 07, 2009

puhas õhk

Eile käis meil puhta õhu müüa :D
no tegelikult müüs ta masinat, mis teeb puhast õhku. Aparaadi nimi on Lux Aeroguard ja tegelikult tekkis mul õhupuhastite vastu täitsa tõsine huvi. Päris kahte kätt ma kohe kokku ei löönud ja pangaülekannet ka tegema ei hakanud, aga mõtlema pani see mind küll.
Minu jaoks kõige parem müügiargument oli see, et kui õhupuhasti oli juba 20min meil nurgas töötanud, läks mul nina täitsa lahti. Kuna olen tobe allergik ning lisaks veel kõvera ninaehitusega, siis pean iga päev 1x ööpäevaks üht retseptiravimit ninna laskma. pm saaksin muidu ka hakkama, aga siis lähevad mul lihtsalt limaskestad väga paksuks ja õhk ei käi enam ninast läbi. Kuid pärast eilset esitlust tekkis mul õhk õrn lootus, et äkki on võimalik isegi ilma selle ninaspreita läbi saada.
Samas oli masina hind 13500.- mis pole üldsegi mitte väike summa. Ja netis veits surfates leidsin, et üks firma isegi rendib õhupuhasteid. Mitte küll just nii super ägedaid, aga siiski. Ning hetkel kaldungi arvama, et peaks paariks kuuks hoopisiki rentima ning siis saab juba otsustada kas osta täitsa enda õhupuhasti või oli see kõik lihtsalt üks suur ajupesu.