kolmapäev, jaanuar 28, 2009

Paremate hindade otsingul

Viimasel ajal olen tähele pannud, et toidupoes on ostukorvi maksumus väga kõrgeks läinud. Keskmine hind on meil 600.- Ja ei saagi aru, mis teist moodi on. Ikka samad tooted. Järelikult on siis hinnad tõesti märkamatult nii palju tõusnud.
Nii siis mõtlesingi, et vaataks veidike ringi ja uuriks mis mujal poodides toimub. Alates eelmisest esmaspäevast oleme käinud kaks korda säästukas, ühe korra maximas, ühe korra prismas ja ühe korra rimis. Võrdlus teatud toodete vahel on järgmine:



Kuna ma nii lühikese aja jooskul nii mitu korda poes käisin, siis loomulikult ei ostnud ma korraga nii palju asju kui tavaliselt. Seega ei saa sellest võrdlusest veel täit järeldust teha. Kuid mida ma küll märkasin oli see, et Säästukas ja Maximas on valik palju kehvem kui suurtes Prismades või Rimides. Ning tegelikult hindade erinevust siiski nii suurt ei ole kui oleksin oodanud. Eriti halva maigu jättis Säästukale veel ka see juurde, et ma nägin juba teist korda aegunud imikutoitu. Mis lõppes sellega, et koju jõudes esitasin ma veterinaar- ja toiduametile ametliku kaebuse.

Hinnavõrdlusest niipalju, et ma arvan, et jätkan seda kahe suurema Rimi ja Prisma vahel, kuigi mu sisemine tunne ütleb, et Prisma on odavam.

Kommentaare ei ole: