neljapäev, jaanuar 08, 2009

Minu uue aasta lubadused

Nagu teada on väga popp uue aaasta hakul midagi lubada. Ausalt öegaldes ise pole ma seda eriti harrastanud ning kui kunagi mitu, mitu aastat tagasi ka ükskord lubasin 3kg maha võtta, siis ikkagi ei suutnud ma seda teha. Ja siis on juba sellest paha tunne sees, et ei suuuda neid asju teha ning mot kaob veelgi.

Samas on selles ka ju postitiivsust, sest äkki ikka natukenegi aitab see meil ennast paremaks ja ilusamaks inimeseks muuta. No proovime...

Minu 2009 aasta lubadused on

1)õmmelda lapsele uus voodipesu, mida ma juba 5 kuud olen edasi lükanud (tehtud 07.01)
2) Käia rohkem lapsega külas mängimas
3) Käia Rihoga rohkem külas
4) Mitte võtta rohkem kaalus juurde
5) Tolmurulli kodus nähes võtta kohe tolmuimeja
6) Töödelda videod normaalseteks klippideks
7) Helistada rohkem emale ja vanaemadele
8) Teha rohkem aiatööd
9) Koristada ära meie suur esikukapp
10) Sorteerida ära oma riided ning viia osa neist taaskasutuskeskusesse

kümme lubadust peaks olema piisav, mida jõuab veel täita. Aga noh eks elame ja näeme, tibusid loeme järgmisel aastal!

Kommentaare ei ole: