esmaspäev, detsember 28, 2009

edusammud ujumises

Oleme Kirkega alates sügisest päris tihedalt ujumas käinud. Kuus kuskil 6-7 korda. Täna proovisin ühe teise ema eeskujul Kirkele täispuhutavaid kätiseid. Ja üllatus-üllatus Kirke täitsa iseseisvalt hakkas nendega kohe ujuma. Minu meelest on see ikka väga tubli kui ma näen, et võin ta juba väikeste abivahenditega teinekord suurtebasseini endaga kaasa võtta.
Ja kuna iga õnnestumine annab motivatsiooni, siis teise asjana võtsin Kirkel kätised ära ja panin omale selga istuma. Istus nii, et jalgadega hoidis ümber minu keskkoha ja kätega ümber kaela. Ja mis me siis tegime? Me hakkasime koos ujuma!
Tundus, et tibule see täitsa meeldis ainult mina olin see kes üsna ruttu ära vasis :P
Kuna ma temaga igakord ka vettehüppeid basseiniäärelt teen, siis ma niiväga ei muretsenud ka, isegi kui ta oleks mul seljast maha libisenud. Aga ta püsis täitsa kindlalt ja oli ütlemata tubli :)

Kommentaare ei ole: