teisipäev, oktoober 05, 2010

Minu uus telefon :)


Minu uus telefon on LG GT540 Optimus.

Tegelikult sai seda ikka täitsa oma nädala jagu otsitud- seda õiget ma mõtlen.

Esmapilgul jäi mulle silma üldsegi Samsung i5500 Galaxy 550 Seejärel hakkasin vaatama Nokia C6-te Kuid sellel kiskus juba hind liiga kõrgeks. Ericssoni ei hakanud ma seekord mitte süvenemagi, sest millegipärast tunduvad tema telefonid konkuretnsitult kõige kallimad.
Ja siis ühel hetkel mõtlesin, et no olgu vaatame, mida ka LG pakub ja pakkuski. Sellise hinna ja funktsionaalsusega nagu LG Optimus ning lisaks veel Android telefoni ei paku ükski teine tootja.
Kuna ma telefoni alles eile ära ostsin, siis väga põhjalikku hinnangut anda ei saa, kuid siiani kasutatud põhifunktsioonid- helistamine, internet ja e-mailindus on küll väga ok!


Kommentaare ei ole: