kolmapäev, veebruar 17, 2010

Trenni lainel

Mul on üks tore ja aktiivne naabrinaine Piret. Sellel nädalal tuli Piretil mõte hakata trennis käima ja kuna ta niivõrd hästi motiveerimise kunsti haldab, olen ka mina peaaegu eneseteadmata nõustunud temaga aasta aega trennis käia.

Täna oli meil esimene ühine käimine. Kuna me ei teadnud millisesse rühmatrenni minna, siis otsustasime kohe hommikul, kui mehed veel lastega kodus, hoopis jõusaali minna. See aga tähendas 5.45 äratust ja 6.30 spordiklubisse sisse astumist.
Esialgu on plaan võimalikult iga päev käia, et tekiks selline harjumus ja rütm. Seega on homne äratus jälle 5.45.
Ma küll ei tea kui kaua ma niimoodi ülihommikuse inimesena jätkata suudan, aga põhimõtteliselt see trenniskäimise teema mulle meeldib.

Loodame kõige paremat!

Kommentaare ei ole: