esmaspäev, jaanuar 11, 2010

Aastavahetus

Seekordne aastavahetus saabus meieni Viljandis. Juba päris mitu aastat oleme me sõpradega olnud Aegviidus, kuid kuna nüüd peoperemehel ja perenaisel laps sündis, olid ka meie plaanid lahtised.
Viljandis oli kõik väga super! Kodunt sõitsime ära juba 30.dets, 31.dets oli aga väga teguderohke. Kõigepealt käisime Kirke ja Railiga kelgutamas, siis käisime Tiidu sõbra juures hobuse ja saaniga sõitmas, hobuste juurest lahkudes tegime peatuse Viljandi järve kaldal kus me ka pulmade aeg väikse sessiooni tegime. Koju jõudes sõime ning suundusime kohe mina, Kirke ja Riina Tiidu juurde väikest koristust tegema. Poolel teel Tiidu juurde liitus meiega ka minu ema, kes tuli meiega koos uut aastat vastu võtma. Uuesti Riho ema juurde tagasi jõudes tegime rahuliku SPA hetke, vaatasime telekat ning uuesti välja ilutulestikku vaatama.

Ja ega 1.jaanuargi mingi magamine polnud. Üsna hommikul aeti autod väravast välja ning kogu seltskond sõitis Mõisakülla Tiidu jahitalu vaatama.

Isiklikust seisukohast ma seekord mingeid lubadusi ei teinudki. Ei olnud nagu üldse aegagi selle peale mõelda. Samas on mul väga hea meel, et ma oma kaks väikest e-poekest olen ilusti tööle saanud. sest ma mäletan päris täpselt kui ma eelmise aasta jõulude aeg Viljandis mõtlesin, et peaks ikka ka millegi sellise koduperenaise businessiga tegelema. Nagu näiteks Tiinal on Avon ja kellel siin veel Oriflame jne. Ja nüüd aasta hiljem ongi mul see olemas ja täitsa minu oma väike teema. Tore!

Kommentaare ei ole: