kolmapäev, aprill 15, 2009

prantsuse filmid

Eile ETV-s üht Prantsuse filmi vaadates avastasin, et need on ikka hoopis teistsugused kui tüüpilised Euroopa filmid, Holliwoody filmidest muidugi rääkimata. Ja mis veel lahedam, ma avastasin, et see prantsuse stiil läheb mulle täitsa peale. Olen küll siiani neid väga vähe näinud ("Amelie", "Takso" ja siis eilne "Kas sa abielluksid minuga?") aga neis kõigis on olnud selline mõnus peen joon sees. Nad on sellised puhtad ja kergelt romantilised. siuksed ehe prantslaslikud :D

Nüüd eilsest filmist rääkides, siis teema läks mulle kui äsja abiellunule täpselt kümnesse. Ja tegelikult võibolla soovitaksingi seda filmi just neile kes on kogu selle pulmade virr-varri ise läbi teinud ning ka neile, kes on suhteliselt pikalt kellegagi koos elanud. Eks teistel ole ka seda muidugi põnev vaadata, aga lihtsalt ei oskaks omast kogemusest paralleele tõmmata. Sest filmi võtmetegelasteks on kaks noort, kes hakkavad kohe, kohe abielluma ning film lõppebki nende pulmaga. KUid pea teemaks on ikkagi pikaajalised suhted. Ja mis mulle hästi meeldis, siis peamiselt läbi meeste pilgu.

Küll on hea, et meil on ETV, sest nii võib hea õnne korral ka telekast mõnda uut ja seni nägemata filmi vaadata.

Kommentaare ei ole: