pühapäev, märts 30, 2008

Mis ma siis mõtlen ja teen kui Riho nädal aega mõnuga Egiptuses surfamas on

Laupäeva õhtu 29.03 01:50
Väga raske ja kurb tunne oli lennujaamast ära minna ja sõtma hakata. Rooli istudes tahtsid lausa pisarad tulema hakata, aga kuna mul oli vaja veel parkimispileti eest maksta, siis proovisin ennast tagasi hoida. Õnneks hakkas Järvevana teele jõudes suurem kurbus mööda minema ning siis tuligi mõte, et paneks kuskile enda jaoks kirja, mida ma siis sellel ajal siin teen ja mõtlen kui Riho parasjagu Egiptuses tuult ja laineid püüab.
Võiks käia kindlasti korra kinos. Tahaks vaadata mingit komöödiat, näiteks Komandör Taylor tundub täitsa vaadatav. Siis tahaks kududa ühe väikese kampsuni meie titale. See on juba päris suur ettevõtmine, sest selleks on vaja osta lõnga ning vardaid. Samuti tuleb selgeks teha kuidas kudumismustrit lugeda, sest ma olen selle kõik ära unustanud. Ilmselt tuleb selleks Koosu üheks õhtuks siisa kutsuda. Neljapäeval võiks käia kindlasti joogas. Veel võiks lugeda Don Quijotet, sest praegu olen ma alles kuskil 50-60 lehekülje vahel ja 20 aprill on juba ballett ning ma ei saa sellest raamatust veel mitte mõhkugi aru. Siis võiks mingiks päevaks töö juurde muffineid küpsetada. Kuna meil on saanud kombeks süüa kambakesi kontori köögis, siis on väga mõnus kui keegi meist aeg-ajalt ka midagi magusat kõigile teeb ja toob. No siis muidugi sellised igapäevased toimetused nagu pesu pesemine, koristamine jne. Ahjaa siis võiks ju veel otsast Sõpru jälle vaatama hakata. Vot Sõbrad on selline seriaal, mis teeb alati tuju heaks kui natuke selline melanhoolne tunne peal on. Ja kuna meil neid kõik hooajad olemas on, siis võib neid lausa sellise piiramatu laristamise tundega järjest ikka mitu head osa vaadata. Ja siis võiks veel Elisa soolaleiva pildid veebi üles panna. K-projekti inimesed on neid küll näinud, aga seal oli ikka palju muud rahvast ka. Oi ja juuksurisse olen ma ka juba väga pikalt minna tahtnud. Äkki siis seekord suudan ennast kätte võtta.

Nii kokku said siis sellised tegevused:
• Käia kinos
• Kududa kampsun
• Käia joogas
• Lugeda Don Quijotet
• Küpsetada muffineid
• Pesta pesu ja koristada
• Vaadata Sõpru
• Pildid veebi panna
• Käia juuksuris

Tänase õhtu lõpetuseks võib siis veel öelda, et tegelikult on mul hea meel, et Riho nii toredate meestega sellisele reisile läheb. Lihtsalt väga kurb tunne on, et mina sinna reisile kaasa ei saa minna, sest kahjuks on lendamine minu seisundis hetkel mitte soovitav. Ja natuke on ikka kade tunne ka, sest meil on pikk ja västiav sügis ning talv selja taga ning nii tahaks juba päikese käes lesida ja soojast ilmast basseini või mere ääres mõnu tunda.

Nüüd siis natuke veel netis surfamist ja siis tuttu. Kell on juba 2:16 ja tunni pärast 4:16!

Kommentaare ei ole: