reede, oktoober 07, 2005

Esimene body sellel sügisel

No nii. Käisin just selle sügise esimeses body pumbi trennis ja võttis ikka täitsa läbi! Tundub, et olen suvega kõvasti nõrgemaks jäänud, sest minu meelest kevadel jäksasin ma ikka kõvasti rohkem neid raskusi tõsta.
Igastahes, mis siis täna oli:
Soendus 2x2 kg raskust
Rinnalihased 2,5x2 kg raskust
Triitsepts 1x2 kg raskust
Piitsepts 2x2 kg raskust
Kõhulihased 1kg raskust
Selg 3,5x2 kg raskust
Jalad 3,5x2 kg raskust
Väljaasted 3,5x2 kg raskust
Õlalihased alguses 1 kg hantlid

Soendus oli väga hea, täpselt õige raskus. Rinnalihaseid jäksasin üllatavalt hästi, arvan et paari tunni pärast panen kilosed juurde. Triitsepts on teadagi mu kõige, kõige nõrgem lihas. Sooviksin 2 kuu pärast siiski 1 kilosed kettad juurde panna, sest no kaua võib! Piitsepts oli päris paras kuid varsti asendaksin 2 kg 2,5ga. Kõhulihased võtan jägmine kord 2,5 ketta. Selg, jalad ja väljaasted on parajalt rasked. Ma arvan, et seda raskust võib mingi paar kuud vabalt kasutada.

Nii palju siis sellest trennist, eks paistab mis ma peale järgmist korda asjast arvan.

Kommentaare ei ole: