reede, oktoober 07, 2005

Hull kolmapäev

See kolmapäev oli täiesti kreisi päev.
Kõige pealt käisime Rihoga korterit vaatamas. Juba kolmandat korda tahtsid nad meile ikka veel vigadega korterit üle anda ja oli näha ning kuulda kuidas see Rihol maksa üle kopsu ajas. Pole varem näinudki, kuidas ta võõra inimese peale karjuma hakkaks, kuid tõesti see oli ka asja eest!
Peale korterit kimasime linna, sest mul oli tööinterviuu. Sain ühelt tuttavalt eelmine ndl teada, ket K-Projekt otsib omale inimesi ning otsustasin kandideerida. Tegelikult oli interviuu suhteliselt meeldiv. Inimesed olid toredad ning ka kontor väga kena. Eriti lahe on see, et nende kontor asub täpselt Riho kongori kõrval majas. Ning mis muidugi kõige lahedam, on see, et juba neljapäeval helistasid nad mulle tagasi ning ütlesid, et ma olen tööle oodatud.
Peale interviuud sõitsin kiirelt kooli, sest kell 12 pidi hakkama talvekursuse tiimikoolitus. Kuna ma selle koolituse ettevalmistusega juba 3 päeva jännanud olin, ei pabistanud ma just eriti, kuid natuke ärevust tekitas ikka. Õnneks olid need inimesed, keda ma koolitasin nii võrd lahedad, et see 5 tundi, mis koolitus kestis lendas suht lõbusalt ja kiirelt.
Mõne jaoks võib selline päevakava suhteliselt tavaline tunduda, kui minu halli argipäeva tõi see küll üksjagu rabelemist.

Kommentaare ei ole: