kolmapäev, detsember 01, 2010

Kontvõõras :)

Kirke crashis ennast täna ühele sünnipäevale :)
Tegelikult oli meil muusikatunni päev, aga üllatus, üllatus tänu sellisele ilmale nagu meil praegu on, on autoliiklus linnas 4x aeglaem. Ja nii oligi, et kell oli juba 10 kui me polnud veel Tulika ristigi jõudndu :( Otsustasin siis, et lapsel on vaim nii valmis, aga 15minutiks ei ole ka mõtet tundi minna, et lähen temaga hoopis Rocca al Mare Juku mängutuppa. Seal oli veel mingi kampaania ka, et 25.-/tund.
Põhimõtteliselt oli nii, et nii kui olin tal kombe seljast ära saanud, oli ta ronimiskorrustel. Olgugi, et seal on vanusepiirang alates 4. aastast, aga kuidas sa teda ikka tagasi hoiad.
Juhtus nii, et samal ajal oli seal mängutoas lumivalgekese boxis ühe päris suure seltskonna, ca 20 last, sünnipäevapidu. Tundus, et see vanus võis seal olla nii 5-6 aastased. Ja põhimõtteliselt oli nii, et need vanemad tüdrukud võtsid kirke kohe omaks. Aitasid tal ronida, batuudil hüpata ja vahepeal kui kirke niisama jooksis, siis oma 3 tüdrukud jooksis tal koguaeg sabas. Korra proovis meie aktvist ka keskusesse murda, aga tüdrukud olid kohe tal sabas ja juhatasid ta väravatest eemale. See oli ideaalne näide, kuidas selles vanuses tüdrukud tahavd omale väikest õde, kelle eest hoolitseda ja tüdrukute mänge mängida.
Peale tunni möödumist oli siililegi selge, et Kirke sealt veel niipea ära ei tule. Käisin siis korra kõrval olevates mänguasjapoodides, sest meil on laupäeval ühele sünnipäevale vaja minna. Ja kui ma tagasi tulin, istus Kirke juba sünnipäeva lauas, taldrikul kaks meloniviilu, viinamarjad, kaks kohupiimapirukat, banaan ja mandariin. Täiesti oma jope neile seal!
Ma olin küll natuke kohmetunud ja läksin siis vabandama, aga tegu oli mingi eesti-vene segaseltskonnaga ja sünnipäevalaps oli vist vene tüdruk. Ja ses mõttes lõi seal küll venelaste headus välja, et kui mina tahtsin kirket sealt ära viia, siis pandi hoopis mulle ka taldrik ette :D

Õnneks hakkas pidu juba lõppema, sest muidu poleks ma ka peale teise tunni möödumist Kirket sealt ära saanud.
Ja huvitav on see küll kuidas ikka juba nii madalast peale tal see kähriku veri välja lööb!

Kommentaare ei ole: