teisipäev, mai 25, 2010

Turumutt

Vahepeal olen suutnud kaks korda laatadel käsitööd müüümas käia. Kõigepealt Kristiine laadal ja teine kord Maaema messil.
Ega siin midagi ilusat kirjutada ei ole. Müük on kesine- vaevu saad oma kulud tasa ja töö on muidugi raske. Palju raskem kui kõrvaltvaatajale tundub.
Mu naabrinaine on umbes aasta käinud erinevatel turgudel kasutatud riideid müümas ja kohe alguses ütles ta, et vähesed peavad sellisele koormusele vastu. Tol hetkel ma proovisin seda uskuda, kuid nüüd ma tõesti tean, mida ta mõtles. see asjade tassimine, müügikoha valmis seadmine, siis asjade kokku panemine, jälle asjade tassimine, inventuurid, tootjatega arveldamine jne, jne
Ühesõnaga- see ei ole ikka minu rida. Jah, hambad ristis saaksin ma muidugi hakkama, aga läbi veebipoe on ikka hoopis teine teema asju müüa. Ja tegelikult polnudki mul esialgses kavas sees, et hakkan laatadel kohal käima, tahtsin lihtsalt järgi proovida.
Kuid see eest jälle ühe kogemuse võrra targem!

Kommentaare ei ole: