kolmapäev, märts 03, 2010

Esimene lasteaiapäev

Kirkel oli täna 03.03.2010 päris esimene lasteaiapäev. Eelmine nädal kuulasime maad ja täna sõlmisin Avitusega lepingu.

Üldiselt ma väga ei pabistanud seda lasteaia teemat, rohkem muretsesin pigem, et kas ikka kõik vajalikud asjad saaks kaasa võetud. Ja õige oligi. Juba hommikul ei olnud mingit probleemi Kirkel lasteaiast mulle Head Aega öelda ja kui ma lõunast järgi läksin, siis ütles Kirke vaid korra äratundmisrõõmuga Emme ja läks jooksis teiste lastega edasi. Hiljem kasvatajaga rääkides ütles ta, et väga vähe on selliseid lapsi kes on kohe nii seltskondlikud ja ilma probleemita terve aja vastu peavad. No selline olukord võib muidugi muutuda, kuid vähemalt algus on meil positiivne.

Enda seisukohast oli mul hästi kummaline tunne lasteaiast hommikul ära sõita. Mul oli linnas juba kohtumine kokku lepitud ja üldse igast asjatoimetusi oli vaja ajada. Kuidagi kerge oli autoga sõita, sest ma teadsin, et lapsel on lasteaias tore, ta jäi sinna hea meelega ja ma usaldan kasvatajaid. Samas kui ma peaksin kõiki oma toimetusi koos Kirkega tegema, oleks see juba füüsiliselt palju raskem, rääkimata topelt ajakulust. Järgi minnes oli kuidagi kahju, et ta kohe mulle sülle ei jooksnud. Tundus nagu mina oleks tema järgi isegi rohkem igatsenud, aga tegelikult on see ju hea, et ta kohe mind nähes koju ei hakanud tahtma.

Järgmine kord on meil juba reedel. Eks siis näis kuidas kohanemine jätkub. Kas tõesti jääbki kõik nii ilusaks ja roosiliseks :)

PS! Ses mõtteson Kirke muidugi oma vanemate laps: kui n.ö tasuta süüa saab, siis ikka 2 portsu korraga. NIi ütles vähemalt kasvataja, et hommikul kaks kaussi putru ja lõuna kaks kaussi suppi!

Kommentaare ei ole: