teisipäev, november 10, 2009

Mardilaat

Neljapäev kuni laupäev toimus järjekordne mardilaat. Läbi heade inimeste sain ka mina mõistliku hinnaga oma veebipoodi tutvustada. Maria kujundas plakati ja flaieri, Liina trükkis nad välja ning osa lasin teha ka tükikojal.
Ütleme nii, et ega see turumuti elu kerge ei ole :D Laat kestis 2 päeva ning reedel olime avatud 10.00st kuni23.00ni! Õnneks jagasin ma ühe oma tootjaga boxi, mis andis mulle võimalus natuke varem ära tulla ning laupäeval käisin ainult tund aega hommikul oma asju kokku korjamas.
Kahjuks rikkus laat aga ära minu sotsiaalsed plaanid. reede õhtul toimus Riinu ja Pika koosoldud aja 10a tähistamine kuhu ma lihtsalt ei suutnud enam minna. Riho isa sünnipäevale ikka kuidagi läbi suurte pingutuste jõudsime. Sest seegi algas juba kell 15 ja Viljandis veel Tartu poole.

Kuid laata kokkuvõttes tundub, et vaev tasus ennast ära.Juba kohapeal sõlmisin kaks lepingut ning veebilehele olen üsna palju külastajaid saanud. Lisaks on ka peale laata juba mõned tootjad ühendust võtnud.

Jama ainult, et keegi veel midagi ostnud ei ole :D Kuid ma olen ka alla nädala alles avalikult väljas olnud!

WWW.UGRI-MUGRI.EE

Kommentaare ei ole: