pühapäev, oktoober 18, 2009

ujumine Pelgu uues perekeskuses

See nädal käisime esimest korda Pelgus uues basseinis ujumas. Väga mõnus on seal. Korraga võetakse rühmatundi kuni 6 last koos ema või isaga.

Kõigepealt hüpitasime niisama lapsi vees, et nad uue keskkonnaga ära harjuksid. Siis visati basseini pallid ja lapsed pidid neid hakkama taga ajama. Seejärel panime nad basseini äärele istuma ja tõmbasime kätest sulpsti vette. Üks poiss oli väga tubli ja tema hüppas kohe nii, et lained peakohal kokku lõid. Siis lasime lastel jalgadega basseiniäärest tõugata ja seerjäel ujutasime väikese tiiru, siis jälle tõugata ja seejärel ujutamine. Siis tõi juhendaja allveelaevad ja rõngad. Ema pidi rõngast hoidma ja laps pidi allvelaeva rõngast läbi ajama. Iga korraga rõngas aina sügavamale. No meil see harjutus väga välja ei tulnud, sest Kirket huvitas rõnga omale pähepanemine tunduvalt rohkem kui mingi allveelaevaga jukerdamine. Ja viimaseks harjutuseks oli mulistamine. emad mulistasid ees ja lapsed mulistasid järgi. Peale plaanilist osa sai veel igaüks oma tahtmise järgi sulistada.

Ma ei oleks uskunud, et juba ühe korraga laps nii palju edasi areneb. Kui me alguses vette läksime, siis ega ta ikka ei viitsinud ise neid ujumisliigutusi teha küll, kuid kui me niiöelda vabakava tegime, siis Kirke juba täitsa siputas ennast edasi. Mina muidugi hoidsin ümbert kinni, aga ta vähemalt sai aru, et ennast tuleb ka liigutada :D

Tunnilõpus juhendajaga rääkides andis ta mulle igastahes lootust, et suveks Kirke-Liis juba ujub. Mina igastahes küll väga loodan ja olen selle nüüd omale väikeseks eesmärgiks seadnud.

Kommentaare ei ole: