reede, september 25, 2009

Tagasi kodus

Nüüd siis olen juba peaaegu 2 nädalat kodus olnud. On ikka hea olla küll :D
Ehitajad meid väga ei segagi. Vahest kopsivad natuke rohkem, aga üldiselt ei pane seda väga tähele.
Vahepeal käisime Liinal ja Priidul külas. Nad tulid just Lõuna Koreast ja samal päeval kui nad saabusid oli ka Priidul sünnipäev.
Siis käisid meile Riina ja Jürgen külas ning tegime mõnusa lauamänguõhtu. Minu väga suureks kuid positiivseks üllatuseks võttis isegi Riho mängust osa. ja võitis tõestas omakorda algaja õnne seadust.
Siis tegin ma Riho abiga omale firma :D Nüüd olen ka mina sisenenud sellesse kõikide võimalustega ärimaastikku. Minu idee on teha interneti käsitööpood. Aga et sellest ikkagi midagi asjalikku välja tuleks, pean ennast päris tõsiselt sellele pühendama.
Ja siis oli meil ka üks mitte nii tore seik kui tibu haigeks jäi. 2 päeva palavikku, kusjuures ühel õhtul lausa 39,2. kuid ilma igasuguste muude sümptomiteta oli see ka niuhti läinud. Täna viisin ta juba õue magama ja tundub, et talle seal täitsa meeldib. praeguseks on ta juba üle 2 tunni põõnanud.

Hetkeks aga kõik ja peatse reportaažini...

Kommentaare ei ole: