kolmapäev, juuni 08, 2011

Grete tutvub potiga

Ei teagi, kas olen mina nüüd nii palju osavamaks muutunud või on Grete tõesti super tubli või seda kõike parajalt kokku :D, aga põhimõtteliselt on Gretel teada, mida pissipott tähendab!
6 päeva tagasi panin ta hommikul esimest korda potile, sest see öö mähe tundus lihtsalt nii ebaloogiliselt kerge ja põhimõtteliselt tuligi pissi juba paarikümne sekundi pärast. Nii oli meil kolm hommikut järjest. Neljandal olin ilmselt natuke hiljaks jäänud ja pott jäi kuivaks. Seevastu tuli eile hommikul pissi asemel hoopis kaka potti. Ma olin lihtsalt hämmingus. Täna aga oli meil topelt tubli päe v, sest lisaks hommiku pissile tuli potti ka õhtune pissi. Ja no tõesti ma hoian teda seal potil mitte rohkem kui pool minutit.
Lihtsalt uskumatu!!!

Grete vanus esimeseks potti pissimiseks 4k 21p

Kommentaare ei ole: